Klachten

Bij Pluripharm Direct staat kwaliteit hoog in het vaandel. Toch kan het zijn dat u niet tevreden bent over onze service.
Heeft u een klacht of opmerking? We gaan graag met u in gesprek.  

Een klacht kunt u op de volgende manieren bij ons kenbaar maken:

1. Telefonisch: 0800-5044.
Onze klantenservice is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 08:00-18:00u

2. Per e-mail: kwaliteit-direct@ezorg.nl

3. Via het klantportaal: Indien u een account heeft in ons klantportaal kunt u ons ook bereiken via het contactformulier. Via de knop “Inloggen persoonlijke omgeving” boven aan deze pagina kunt u inloggen in het portaal.

4. Per post:
Pluripharm Direct
Antwoordnummer 276
1800 BV Alkmaar
(een postzegel is niet nodig)


Vermeld in uw klacht de volgende gegevens:
Contactgegevens: Uw naam, telefoonnummer, geboortedatum indien u bij ons staat ingeschreven en eventueel e-mailadres.
Inhoud van de klacht: Beschrijf uw ervaringen zo concreet en chronologisch mogelijk. Vermeld hierbij ook eventuele data die van toepassing kan zijn.

De medewerkers van afdeling Kwaliteit nemen binnen twee werkdagen contact met u op na ontvangst van de klacht om uw ervaringen te bespreken. Wij zullen er alles aan doen om een passende oplossing te vinden en gaan uiteraard zorgvuldig met uw klacht om.

Indien uw klacht niet naar tevredenheid is afgehandeld kunt u terecht bij de onafhankelijke klachtencommissie van
FHI Federatie van Technologiebranches. Zij nemen uw klacht opnieuw in behandeling.

FHI Federatie van Technologiebranches
Postbus 366
3830 AK Leusden
Telefoonnummer: 033-4657507
E-mail: info@fhi.nl