Klachten

De kwaliteit van onze dienstverlening is belangrijk. Bent u niet tevreden? Dat voorkomen we liever.

Wat de reden ook is we gaan graag met u in gesprek.

U kunt op de volgende manieren een klacht bij ons indienen.

Per e-mail
U kunt een e-mail sturen naar kwaliteit-direct@ezorg.nl.

Via Mijn Direct
Indien u een Mijn Direct account heeft kunt u ons ook bereiken via de chat en het contactformulier. Via de knop Mijn Direct boven aan deze pagina kunt u inloggen in uw online omgeving.

Per post
Pluripharm Direct
Antwoordnummer 276
1800 BV Alkmaar
(een postzegel is niet nodig)

Vermeld in uw klacht de volgende gegevens:

Uw contactgegevens

  • Naam
  • Telefoonnummer
  • Geboortedatum
  • E-mailadres (indien aanwezig)

De inhoud van uw klacht
Beschrijf uw ervaringen zo specifiek en chronologisch mogelijk. Vermeld hierbij ook eventuele data en tijden die belangrijk kunnen zijn.

Onze kwaliteitsafdeling neemt de klacht twee werkdagen na ontvangst in behandeling. Wij zullen ons best doen om tot een passende oplossing te komen en zullen uw klacht zorgvuldig behandelen.

Niet tevreden?
Indien uw klacht niet naar tevredenheid is afgehandeld kunt u terecht bij de onafhankelijke klachtencommissie LKMH Landelijke Klachtencommissie Medische Hulpmiddelen. Zij nemen uw klacht opnieuw in behandeling.

Secretariaat Landelijke Klachtencommissie Medische Hulpmiddelen
T.a.v. Ambtelijk Secretaris
Postbus 2017
3800 CA AMERSFOORT
Telefoonnummer: 06-82858893
E-mail: klacht@lkmh.nl
Website: www.lkmh.nl