Over Pluripharm Direct

Pluripharm Direct is een medische hulpmiddelen leverancier met persoonlijke aandacht en professionele ondersteuning. Ons betrokken team van deskundigen en verpleegkundigen staat elke dag telefonisch voor u klaar.

Pluripharm Direct werkplek

Over Pluripharm Direct

Pluripharm Direct is een medische hulpmiddelen leverancier met persoonlijke aandacht en professionele ondersteuning. Ons betrokken team van deskundigen en verpleegkundigen staat elke dag telefonisch voor u klaar.

Uw medische hulpmiddelenleverancier

Pluripharm Direct is sinds 2014 een toonaangevende landelijke leverancier van medische hulpmiddelen en zorgondersteuning die de levenskwaliteit verbeteren van mensen met een chronische aandoening. Met een betrokken team van deskundigen en verpleegkundigen leveren wij persoonlijke zorg op maat.

Als dochteronderneming van farmaceutische groothandel Pluripharm Groep (1984) heeft Pluripharm Direct beschikking tot het hele assortiment medische hulpmiddelen.

Uw medische hulpmiddelenleverancier

Pluripharm Direct is sinds 2014 een toonaangevende landelijke leverancier van medische hulpmiddelen en zorgondersteuning die de levenskwaliteit verbeteren van mensen met een chronische aandoening. Met een betrokken team van deskundigen en verpleegkundigen leveren wij persoonlijke zorg op maat.

Als dochteronderneming van farmaceutische groothandel Pluripharm Groep (1984) heeft Pluripharm Direct beschikking tot het hele assortiment medische hulpmiddelen.

Maak kennis met ons team

Linda – Verpleegkundige
Werkzaam bij Pluripharm Direct sinds augustus 2021

Wanneer krijgt u mij aan de telefoon?
Bent u patiënt, mantelzorger of zorgverlener? Dan kunt u mij aan de telefoon krijgen voor een intake gesprek. Dit kan gaan om gesprek voor materialen op het gebied van incontinentie, katheters, diabetes of medische voeding. Daarnaast bel ik ook patiënten voor herhaalbestellingen. Mocht u een specifieke vraag hebben waar een collega niet uit komt, dan kunnen ze eventueel ook doorverbinden naar mij.

Wat is het leukste aan mijn werk?
Ik vind het erg fijn om patiënten blij te maken met het materiaal dat ze vaak hard nodig hebben.

Tijdens een intake kijk je met de patiënt naar de gehele situatie. Op deze manier krijg je vaak leuke maar ook persoonlijke gesprekken. Door deze gesprekken neem je een kort kijkje in iemands leven en dat vind ik erg speciaal. Bij het bellen van een herhaalbestelling zijn mensen altijd erg blij dat je belt, dit geeft een goed gevoel. 

Zijn er ook uitdagingen?
Er zijn zeker ook uitdagingen. Het is altijd zoeken naar wat de patiënt vraagt en wat wij kunnen bieden. Soms komen deze twee dingen niet overeen. Het is dan de uitdaging om hier samen uit te komen met als belangrijkste doel een tevreden patiënt.  

Rob – Customer Support Medewerker
Werkzaam bij Pluripharm Direct sinds juni 2021

Wanneer krijgt u mij aan de telefoon?
U kunt mij tegenkomen als u naar Pluripharm Direct belt met een vraag of aanmelding. Daarnaast bel ik patiënten op voor een herhaalbestelling.

Wat is het leukste aan mijn werk?
Mensen blij maken met een nieuwe bestelling en meedenken in oplossingen als bijvoorbeeld het materiaal niet meer voldoet. Ook een luisterend oor kunnen bieden vind ik mooi aan dit werk.
Helaas is er veel eenzaamheid en zitten toch mensen om een praatje verlegen. Ik ben blij daar onderdeel van te kunnen zijn en patiënten zijn vaak dankbaar dat hier de tijd voor wordt genomen.

Zijn er ook uitdagingen?
De uitdaging zit hem in de gesprekken. Je weet nooit hoe een gesprek zal verlopen, maar dat maakt het ook weer interessant.  

Maak kennis met ons team

Linda – Verpleegkundige
Werkzaam bij Pluripharm Direct sinds augustus 2021

Wanneer krijgt u mij aan de telefoon?
Bent u patiënt, mantelzorger of zorgverlener? Dan kunt u mij aan de telefoon krijgen voor een intake gesprek. Dit kan gaan om gesprek voor materialen op het gebied van incontinentie, katheters, diabetes of medische voeding. Daarnaast bel ik ook patiënten voor herhaalbestellingen. Mocht u een specifieke vraag hebben waar een collega niet uit komt, dan kunnen ze eventueel ook doorverbinden naar mij.

Wat is het leukste aan mijn werk?
Ik vind het erg fijn om patiënten blij te maken met het materiaal dat ze vaak hard nodig hebben.

Tijdens een intake kijk je met de patiënt naar de gehele situatie. Op deze manier krijg je vaak leuke maar ook persoonlijke gesprekken. Door deze gesprekken neem je een kort kijkje in iemands leven en dat vind ik erg speciaal. Bij het bellen van een herhaalbestelling zijn mensen altijd erg blij dat je belt, dit geeft een goed gevoel. 

Zijn er ook uitdagingen?
Er zijn zeker ook uitdagingen. Het is altijd zoeken naar wat de patiënt vraagt en wat wij kunnen bieden. Soms komen deze twee dingen niet overeen. Het is dan de uitdaging om hier samen uit te komen met als belangrijkste doel een tevreden patiënt.  

Rob – Customer Support Medewerker
Werkzaam bij Pluripharm Direct sinds juni 2021

Wanneer krijgt u mij aan de telefoon?
U kunt mij tegenkomen als u naar Pluripharm Direct belt met een vraag of aanmelding. Daarnaast bel ik patiënten op voor een herhaalbestelling.

Wat is het leukste aan mijn werk?
Mensen blij maken met een nieuwe bestelling en meedenken in oplossingen als bijvoorbeeld het materiaal niet meer voldoet. Ook een luisterend oor kunnen bieden vind ik mooi aan dit werk.
Helaas is er veel eenzaamheid en zitten toch mensen om een praatje verlegen. Ik ben blij daar onderdeel van te kunnen zijn en patiënten zijn vaak dankbaar dat hier de tijd voor wordt genomen.

Zijn er ook uitdagingen?
De uitdaging zit hem in de gesprekken. Je weet nooit hoe een gesprek zal verlopen, maar dat maakt het ook weer interessant.  

logo semh
logo gmh

Vertrouwde partner

Pluripharm Direct is sinds 2014 een toonaangevende leverancier van medische hulpmiddelen en zorgondersteuning.
Pluripharm Direct is gecertificeerd door de Stichting Erkenningsregeling Medische Hulpmiddelenzorg.

Lees meer

SEMH is een onafhankelijke en onpartijdige stichting die de kwaliteit van hulpmiddelenzorg bewaakt, behoud en verbetert. Hierbij wordt met name rekening gehouden met de kwaliteit van leven van zorgbehoevenden, preventie, innovatie en betaalbaarheid van zorg.

Klik hier om het register te bekijken.

Gedragscode Medische Hulpmiddelen

In het Register Naleving GMH zijn de leveranciers van medische hulpmiddelen terug te vinden, die zich hebben verplicht tot naleving van de Gedragscode.

Lees meer

Het Register is openbaar en heeft tot doel op betrouwbare wijze inzichtelijk te maken welke bedrijven de Gedragscode hebben onderschreven.

Klik hier om de aangesloten leveranciers te bekijken.

logo semh

Vertrouwde partner

Pluripharm Direct is sinds 2014 een toonaangevende leverancier van medische hulpmiddelen en zorgondersteuning.
Pluripharm Direct is gecertificeerd door de Stichting Erkenningsregeling Medische Hulpmiddelenzorg.

Lees meer

SEMH is een onafhankelijke en onpartijdige stichting die de kwaliteit van hulpmiddelenzorg bewaakt, behoud en verbetert. Hierbij wordt met name rekening gehouden met de kwaliteit van leven van zorgbehoevenden, preventie, innovatie en betaalbaarheid van zorg.

Klik hier om het register te bekijken.

logo gmh

Gedragscode Medische Hulpmiddelen

In het Register Naleving GMH zijn de leveranciers van medische hulpmiddelen terug te vinden, die zich hebben verplicht tot naleving van de Gedragscode.

Lees meer

Het Register is openbaar en heeft tot doel op betrouwbare wijze inzichtelijk te maken welke bedrijven de Gedragscode hebben onderschreven.

Klik hier om de aangesloten leveranciers te bekijken.

Heeft u vragen?

Neem contact met ons op

     Telefoon                              Whatsapp                                 Mail                                        Chat

0800-5044                           06-82491727            pluripharm-direct@ezorg.nl

Heel fijn dat het contact via de telefoon kan.
Ahmed uit Voorburg

Snel geholpen, geen lange wachttijden aan de telefoon.
Zeynep uit Akersloot

Staan je goed ter woord en wordt snel bezorgd en denken mee.
Johan uit Schiedam

Heeft u vragen?

Neem contact met ons op

Telefoon: 0800 - 5044

Chat

E-mail: pluripharm-direct@ezorg.nl

Whatsapp: 06-82491727

Heel fijn dat het contact via de telefoon kan.
Ahmed uit Voorburg

Snel geholpen, geen lange wachttijden aan de telefoon.
Zeynep uit Akersloot

Staan je goed ter woord en wordt snel bezorgd en denken mee.
Johan uit Schiedam

Heeft u vragen?

Neem contact met ons op

Telefoon: 0800 - 5044

Chat

E-mail: pluripharm-direct@ezorg.nl

Whatsapp: 06-82491727

Heel fijn dat het contact via de telefoon kan.
Ahmed uit Voorburg

Snel geholpen, geen lange wachttijden aan de telefoon.
Zeynep uit Akersloot

Staan je goed ter woord en wordt snel bezorgd en denken mee.
Johan uit Schiedam

Pluripharm Direct

Baarnsche Dijk 4H
3741LR Baarn

Tel: 0800 - 5044
Fax: 072-7990032
E-mail: pluripharm-direct@ezorg.nl

Openingstijden

Maandag
Dinsdag
Woensdag
Donderdag
Vrijdag
Zaterdag
Zondag

 

8.00 - 18.00uur
8.00 - 18.00uur
8.00 - 18.00uur
8.00 - 18.00uur
8.00 - 18.00uur
gesloten
gesloten

Patiëntwaardering

8,6

Volg ons op Facebook

Spoedsituatie buiten openingstijden?
Bel 0800 - 5044 voor verdere instructies.

Pluripharm Direct

Baarnsche Dijk 4H
3741LR Baarn

Tel: 0800 - 5044
Fax: 072-7990032
E-maik: pluripharm-direct@ezorg.nl

Openingstijden

Maandag
Dinsdag
Woensdag
Donderdag
Vrijdag
Zaterdag
Zondag

 

8.00 - 18.00uur
8.00 - 18.00uur
8.00 - 18.00uur
8.00 - 18.00uur
8.00 - 18.00uur
gesloten
gesloten

Patiëntwaardering

8,6

Volg ons op Facebook

Spoedsituatie buiten openingstijden?
Bel 0800 - 5044 voor verdere instructies.

Pluripharm Direct

Baarnsche Dijk 4H
3741LR Baarn

Tel: 0800 - 5044
Fax: 072-7990032
E-mail: pluripharm-direct@ezorg.nl

Openingstijden

Maandag | 8.00-18.00 uur
Dinsdag | 8.00-18.00 uur
Woensdag | 8.00-18.00 uur
Donderdag | 8.00-18.00 uur
Vrijdag | 8.00-18.00 uur
Zaterdag | Gesloten
Zondag | Gesloten

Spoedsituatie buiten openingstijden? Bel 0800 - 5044 voor verdere instructies.

Patiëntenwaardering

8,6